پ مثل پدر

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

پ مثل پدر

گام هایم از روی افتخارند و یافتن مکانی برای ایستادن،با حضور تو ساده است...

کوه ها،ایستادن را از تو آموختند و آشیانه ها، از تو امنیت را...

چه مجموعه ی جالبیست " پدر به همراه مادر"

خدایا... عمری پر از برکت و سلامتی به تمام پدر و مادرهای دنیا ببخش...

پدرم... متن ها با حضور تو رنگ میگیرند و شادی ها با وجود تو تکمیل میشوند...

و خانه ها با بودن تو میخندند...

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت15:50---24 آذر 1392
سلام...ممنون از اینکه به وبم اومدی محیا جان...وبلاگت واقعا زیباست...من وبتو میلینکم...

منتظر حضور دوباره ت هستم عزیزم..

خدانگهدار
پاسخ:مرسی.توهم لینک شدی زهرا جون :)


لیلی
ساعت11:22---3 آذر 1392

بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته

آسمان پر باران چشم هایم

بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟



مهدی
ساعت9:37---3 آذر 1392
سلام

آفرین به شما.چه خوبه که انسان هایی مثل شما وجود دارن که اینقدر با افتخار مینویسن
پاسخ:شما لطف دارین


فاطمه
ساعت9:19---3 آذر 1392
سلام عالی بود

نرگس جون
ساعت9:19---3 آذر 1392
سلام محیای عزیز
خیلی قشنگ بود


سحر
ساعت9:18---3 آذر 1392
سلاااااااام عزیز دلم
عالی بود


معراج
ساعت9:17---3 آذر 1392
سلام آجی

خیلی قشنگ بوووووود


احسان
ساعت18:48---2 آذر 1392
عالی بود مرسی
راستی اپم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 آذر 1392برچسب:, ] [ 17:56 ] [ محیا ] [ ]